obecná ustanovení a definice pojmů
Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi zákazníkem (dále jen „kupující“) a společností JANNAT, sro| Studená 15, 821 04 Bratislava – městská část Ružinov| IČ: 52094740, DIČ: 2120896998 (dále jen „prodávající“) uzavřené prostřednictvím systému elektronického obchodního domu https://www.favitex.cz.
Kontaktní údaje provozovatele elektronického obchodního domu – mobilní číslo: 0911 768 512, e-mail: info@favitex.cz.
Provozovatel elektronického obchodního domu odpovídá za zpracování osobních údajů podle nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů ao volném pohybu takových údajů (dále jen GDPR).
Provozovatel přijal všechna vhodná technická a organizační opatření pro nejlepší zabezpečení ochrany osobních údajů.
Provozovatel neurčuje odpovědnou osobu.
Provozovatel nezamýšlí přenést osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci.
„Osobní údaje“ jsou jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby (dále jen „dotyčná osoba“); identifikovatelná fyzická osoba je osoba, kterou lze identifikovat přímo nebo nepřímo, zejména odkazem na identifikátor, jako je jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, online identifikátor, nebo odkazem na jeden či více prvků, které jsou specifické pro fyzickou, fyziologickou, genetickou, mentální , ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu této fyzické osoby.
Kupujícím se rozumí v obchodě zaregistrovaná fyzická osoba nebo právnická osoba, která odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku, zpracovanou systémem obchodu.
Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o zákazníkovi, seznam objednaného zboží z nabídky obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího a ve svém aktuálním znění tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. .
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí. Všechny přijaté elektronické objednávky jsou považovány za kupní smlouvy a jsou považovány za závazné. Prodávající si může v jednotlivých, především cenově náročnějších případech, vyhradit vznik smlouvy opětovným potvrzením objednávky. Provozovatel je v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost apod.), především při ceně vyšší než 500,-EUR, vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem. telefonicky nebo písemně. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, považuje se objednávka za neplatnou.
Objednání zboží
Zboží lze objednat pouze prostřednictvím tohoto internetového obchodu – nákupního košíku. Objednávka musí obsahovat povinné údaje: kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt), způsob platby za zboží, název zboží a další vlastnosti zboží (množství, počet ks, velikost, barva aj.). Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že si prodávající splnil všechny své povinnosti vyplývající ze zákona 102/2014 Sb. § 3 odst.1 o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.
Platební podmínky
Kupující se zavazuje uhradit částku za objednané zboží včetně poštovného a balného některým v objednávce uvedeným způsobem:
Platba na dobírku při převzetí zboží
Kupující zaplatí za zboží v hotovosti nebo kartou kurýrovi zvolené dopravní společnosti až při převzetí zásilky. Dobírka je zpoplatněna tarifem, jehož aktuální částka se nachází v procesu objednávky.
V případě, že zásilka poslaná na dobírku nebude přebrána a bude prodávajícímu vrácena a kupujícím nebude vzniklá škoda uhrazena, prodávající si vyhrazuje právo vyřadit kupujícího z databáze zákazníků a odmítnout mu v budoucnu každou objednávku potvrdit a realizovat.
Uhrazeno prostřednictvím bankovního převodu
Kupující je po dokončení nákupu přesměrován na stránku, kde se dozví úspěšné přijetí objednávky spolu s potřebnými údaji pro provedení platby předem na bankovní účet prodávajícího. Při platbě je třeba zadat variabilní symbol vytvořený z čísla objednávky, jehož přesný tvar se dozví na stránce. Po přijetí platby na bankovní účet prodávajícího, nejpozději do 5 pracovních dnů, se zboží odešle s tím, že zákazník je informován o stavu objednávky.
Dodací podmínky
Dodací doba je do 7 dnů od obdržení úhrady závazné objednávky. V případě, že by nebylo možné dodržet lhůtu dodání, bude zákazník informován prostřednictvím mailu nebo telefonicky. Pro rychlé vyřízení objednávky a správné doručení zboží je třeba uvádět aktuální dodací adresu včetně PSČ a čísla domu, telefonního čísla, na kterém lze kupujícího zastihnout.
Dodací lhůta u zboží zakoupeného prostřednictvím slevových portálů je stanovena dle podmínek konkrétní akce.
Doručení a převzetí zboží
Zboží je doručováno prostřednictvím GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. | Cena poštovného závisí na hmotnosti objednávky a aktuálního ceníku GLS (více na www.glskurier.sk).
Doručení u zboží zakoupeného prostřednictvím slevových portálů je stanoveno dle podmínek konkrétní akce.
Při přebírání je kupující povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, kupující je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se Slovenskou poštou sepsat reklamaci. Jakékoli pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány.
Kupující nabývá vlastnická práva k produktu převzetím objednaného a zaplaceného zboží kupujícím na místě dodání jím určeném v objednávce. Nebezpečí škody na produktech přechází na kupujícího momentem převzetí zboží kupujícím nebo jeho zmocněncem.
Nepřebrání zásilky
Tím, že došlo k uskutečnění objednávky, došlo k uzavření kupní smlouvy dle Občanského zákoníku. A tedy zákazník je povinen zboží převzít a zaplatit. Zákon o ochraně spotřebitele umožňuje zákazníkovi zboží vrátit do 14 dnů od převzetí. Neumožňuje mu zboží nepřevzít. Nepřevzetím zboží nelze právo na vrácení zboží bez udání důvodu uplatnit. Prodávající může podat zákazníkovi výzvu, aby si na své náklady přišel převzít zboží, jelikož je povinen si ho převzít dle kupní smlouvy. V případě, že si zboží nepřevezme v náhradní lhůtě, může prodávající podat žalobu u příslušného soudu, tedy návrh na vydání platebního rozkazu, jelikož zásilka bude považována po předání do soudní úschovy za předanou.
Odstoupení od smlouvy kupujícím
Ve smyslu zákona 102/2014 Sb. § 8 o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené má kupující právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo jím určenou třetí osobou s výjimkou dopravce. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je kupující povinen informovat prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo emailem) na adresu: Jannat, s.r.o. Studená 15, 821 04 Bratislava – městská část Ružinov|, email: info@favitex.cz. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.
Po odstoupení od smlouvy (objednávky) vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, tzn. kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platba vám bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno vaše odstoupení od smlouvy (případně doručeno vrácené zboží, pokud vám již bylo zboží doručeno). Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při vaší platbě, pokud jste výslovně neuvedli jiný způsob platby, a to bez zaúčtování jakýchkoli dalších poplatků. V případě požadavku vrácení platby na váš bankovní účet, uveďte v odstoupení od smlouvy číslo vašeho bankovního účtu a kód banky, kde vám máme zaslat částku za vrácené zboží.
Platba za zakoupené zboží vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu. Zašlete nám zboží zpět na adresu: JANNAT, s.r.o.| Studená 15, 821 04 Bratislava - městská část Ružinov, formou doporučené zásilky nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese kupující. Odpovědnost kupujícího za škodu vzniklou na vráceném zboží: kupující odpovídá pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Zboží nesmí být poškozeno a používáno!
V případě, že kupující vrátí objednané zboží poškozené, částečně spotřebované, resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat, uplatnit z částky, která byla uhrazena kupujícím za objednané zboží.
Odstoupení od smlouvy prodávajícím
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého ve smlouvě přerušil výrobu nebo provedl takové závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících ze smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo jestliže ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě stanovené těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží sjednané ve smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy a to převodem na účet určený kupujícím.
Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží a záruka
Podle §§ 622 a 623 občanského zákoníku v případě zjištění vady platí:
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce 24 měsíců kupujícímu, kterým je osoba, která při uzavírání spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Záruka začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Kupující bere na vědomí, že je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá smlouvě, je kupující povinen neprodleně o tom uvědomit prodávajícího.
Záruka se nevztahuje na vady věci, které po jejich převzetí byly způsobeny:
Přirozeným opotřebením věci
Nedodržením zásad používání (nesprávnou obsluhou a údržbou v rozporu s návodem k obsluze)
Mechanickým poškozením produktu, včetně náhodného, zejména poškozením plastových či kovových částí (pádem, cizím předmětem apod.)
Neodborným elektrickým zásahem, přepětím v síti, případně působením elektrostatického výboje
Přírodními živly
Provozováním v nevhodném prostředí a poškozené nevhodnou obsluhou
Reklamační řád
Reklamaci je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit písemně na adrese prodávajícího: JANNAT, s.r.o.| Studená 15, 821 04 Bratislava – městská část Ružinov
Při uplatnění reklamace kupující zašle na výše uvedenou adresu spolu s vadným zbožím vyplněný reklamační formulář, fakturu prokazující koupi zboží.
Kupující uvede v reklamačním formuláři následující údaje:
Identifikace kupujícího
Popis zboží, které si kupující žádá vrátit/vyměnit s uvedením kódu, barvy, velikosti, množství a ceny
Název a číslo bankovního účtu kupujícího a kód banky
Datum a podpis kupujícího
Prodávající doporučuje kupujícímu pojistit zboží, které je předmětem reklamace. Riziko vzniku škody na zboží, které je předmětem reklamace snáší kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím.
Pokud kupující nedoručí spolu se zbožím, které si přeje reklamovat, i požadované doklady, vyzve jej prodávající telefonicky, případně e-mailem k doplnění chybějících údajů nebo přiložené chybějících požadovaných dokladů.
Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky kontaktovat kupujícího a/nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 30 dnů ode dne převzetí zboží prodávajícím a nedoručí chybějící doklady nebo nedoplní chybějící údaje, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného reklamace a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce.
Pokud spolu s požadovanými doklady není přiloženo zboží, které je předmětem reklamace, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se zato, že kupující nemá v úmyslu zboží reklamovat.
Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.
Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží pokud jej kupující již vyprál.
Při zpětném zasílání je zboží třeba zabalit tak, aby se předešlo jeho poškození. Poškození zboží při přepravě může mít za následek neuznání reklamace. Zboží je třeba zaslat buď formou balíku nebo doporučeně jako dopis.
Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby ukončení reklamačního řízení se do záruční doby nepočítá. V případě výměny věci za novou, začíná běžet nová záruční doba od jejího převzetí.
Při uplatnění reklamace kupujícím během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím jen na základě odborného posouzení. Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením.
Při uplatnění reklamace kupujícím po 12 měsících od koupě, kdy ji prodávající zamítl, prodávající je povinen v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
Prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
Kupující má právo na úhradu nákladů (zejména poštovného), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně.
Reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené běžným používáním zboží kupujícím.
Ochrana osobních údajů
Prodávající uchovává osobní údaje poskytnuté kupujícím výlučně za účelem plnění a dodatečného potvrzení podmínek Kupní smlouvy, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb ak nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu deseti let.
Prodávající nevydá údaje kupujícího třetím osobám, s výjimkou subdodavatelů, zprostředkovatelů prodávajícího, i to jen ty údaje, které jsou nezbytné pro úspěšné uskutečnění dodávky. Prodávající postupuje při zacházení s osobními údaji kupujícího v souladu s ustanoveními zákona č.122/2013 Z o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Objednáním zboží prostřednictvím internetového obchodu na www.favitex.cz kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytl prodávajícímu dobrovolně a souhlasí s jejich zpracováním v evidenci prodávajícího, pokud nejsou v rozporu s právními předpisy, a také se zpřístupněním a poskytováním údajů třetím osobám a státním institucím za podmínek a v rozsahu stanoveném právními předpisy.
č. 122/2013 Z. z zákoně č.j. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů. Objednáním zboží prostřednictvím internetového obchodu na www.favitex.cz kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytl prodávajícímu dobrovolně a souhlasí s jejich zpracováním v evidenci prodávajícího, pokud nejsou v rozporu s právními předpisy, a také se zpřístupněním a poskytováním údajů třetím osobám a státním institucím za podmínek a v rozsahu stanoveném právními předpisy.
Kupující souhlasí se zpracováním, zpřístupněním a použitím svých osobních údajů za účelem přímého marketingu prodávajícího a třetích stran po dobu deseti let. Kupující má na základě bezplatné písemné žádosti právo u prodávajícího namítat vůči zpracování svých osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu a žádat jejich likvidaci.
Kupující souhlasí s tím, aby prodávající pověřil zpracováním osobních údajů zprostředkovatele.
Kupující prohlašuje, že všechny jím uvedené údaje jsou pravdivé. Kupující prohlašuje, že si je vědom důsledků uvedení nepravdivých údajů, obzvláště skutečnosti, že by takové jednání mohlo být klasifikováno jako trestný čin.
Všeobecné informace ke zpracování osobních údajů
Provozovatel stránky odpovědná za zpracování osobních údajů podle nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů ao volném pohybu takových údajů (dále jen GDPR).
Dotčená osoba - kupující/návštěvník webstránky, provozovatel - JANNAT, s.r.o.
Příjemci osobních údajů (příjemcem může být účetní společnost, nebo i pošta, kurýr, … )
Dotčená osoba je povinna poskytnout pravdivé a aktuální osobní údaje. Práva subjektu údajů upravuje kapitola 3 GDPR. Jde například. o právo podat stížnost Kontrolnímu úřadu, o právo namítat proti zpracování, právo požadovat od provozovatele přístup k osobním údajům týkajícím se dotyčné osoby, právo na opravu nebo vymazání nebo omezení zpracování osobních údajů, jakož i právo na přenosnost údajů.
Zpracování osobních údajů za účelem uskutečnění objednávky
Účely zpracování osobních údajů: vystavení daňového dokladu, kontaktování zákazníka ohledně objednávky, plnění smlouvy.
Právní základ zpracování osobních údajů: a) Zpracovávání osobních údajů (jméno, příjmení, titul, ulice a číslo, PSČ, město) je nezbytné podle zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána. Především podle zákona 222/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. b) Zpracování osobních údajů (email, telefonní kontakt) je nezbytné pro plnění smlouvy.
Doba uchovávání osobních údajů činí 10 let po úspěšném dokončení objednávky.
Zpracování osobních údajů za účelem zasílání marketingových informací
Pro zpracování osobních údajů za účelem zasílání marketingových informací, platí všeobecné informace ke zpracování osobních údajů uvedené výše, a také:
Účely zpracování osobních údajů: zasílání marketingových informací
Právní základ pro zpracování osobních údajů: Čl. 1 písm. a) GDPR – dotyčná osoba vyjádřila souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů
Doba uchovávání osobních údajů činí buď 10 let, nebo dokud dotyčná osoba vyjádří nesouhlas s odesíláním marketingových novinek prostřednictvím tlačítka v každém odeslaném E-mailu od https://www.favitex.cz.
Zpracování osobních údajů pro účely zpracování cookies
Pro zpracování osobních údajů pro účely zpracování cookies, platí obecné informace ke zpracování osobních údajů uvedené výše, a také:
Účely zpracování osobních údajů: například: poskytování služeb, Personalizace reklam, analýza návštěvnosti, GAdwords, GAnalytics, Facebook, Heureka, Favi, Biano, Shopalice, Nejnákup…
Cookies jsou malé množství dat, která servery pošlou prohlížeči. Ten je uloží na počítači uživatele. Při každé další návštěvě stránek pak prohlížeč tato data posílá zpět serveru.
Právní základ pro zpracování osobních údajů: Čl. 1 písm. a) GDPR – dotyčná osoba vyjádřila souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů.
Doba uchovávání osobních údajů – Soubory Cookie používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivosti rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzn. „Session Cookie,“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobé tzv. „Persistent Cookie“, které zůstávají uloženy ve vašem zařízení delší dobu nebo do doby, dokud je manuálně neodstraníte, přičemž doba ponechání souborů Cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné Cookie a nastavení Vašeho prohlížeče.
Podmínky vrácení peněz
Právo na vrácení peněz platí do 14 dnů od doručení zboží, přičemž zboží nesmí být poškozeno a musí být zabaleno v původním obalu. Po uplynutí této doby zaniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu.
Postup uplatnění si nároku na vrácení peněz do 14 dnů:
Napíšete nám email na adresu: info@favitex.cz ohledem uplatnění si nároku na vrácení peněz do 14 dnů, resp. odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu
Je třeba uvést: Název zboží, katalogové číslo, , číslo objednávky, datum vytvoření objednávky + Vaše celé jméno, tel. číslo a číslo | účtu IBAN
Zboží odešlete v původním balení (ve kterém Vám přišlo) nepoškozené, nevyprané a bez známek používání na naši adresu v co nejkratší době. do data uplynutí doby pro vrácení peněz
Údaje pro vrácení (provoz): JANNAT, s.r.o.| Studená 15, 821 04 Bratislava – městská část Ružinov
Po přijetí zboží Vám peníze odešleme na Vámi zvolený účet IBAN do 14 dnů
Dáváme do pozoru, že zboží nesmí jevit známky poškození, používání, špatného zacházení a hl. nesmí být vypraný, jelikož těmito úkony ztrácí svou hodnotu. Tento způsob vrácení peněz slouží pro zákazníky, kteří po prvotním shlédnutí nebo použití zboží změnili názor, resp. nebyly uspokojeny jejich očekávání.
Účely zpracování, právní základy zpracování, kategorie subjektů údajů, doba uchovávání a příjemci osobních údajů
Při poskytování osobních údajů, které jsou zákonným nebo smluvním požadavkem je dotyčná osoba povinna poskytnout tyto osobní údaje. Bez poskytnutí osobních údajů není možné vyřízení objednávky.
Práva subjektu údajů
Práva subjektu údajů definuje kapitola 3 GDPR:
Dotčená osoba je povinna poskytnout pravdivé a aktuální osobní údaje
Jedná se o právo požadovat od provozovatele přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů, práva na jejich opravu nebo vymazání nebo omezení zpracování nebo práva namítat proti zpracování, jakož i práva na přenosnost údajů
Uživatel má takové právo podat stížnost dozorčímu orgánu (Úřad na ochranu osobních údajů České republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Tel: 02/ 32 31 3214, E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk)
Pokud jsou osobní údaje zpracovávány na základě písemného souhlasu, má dotyčná osoba právo kdykoli odvolat svůj souhlas. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu před jeho odvoláním
Informace ohledně ochrany osobních údajů, jakož i kvůli uplatnění vašich práv jako dotčené osoby nás prosím kontaktujte buď přes E-mail: info@favitex.cz , mobil: 0911 768 512
Automatizované individuální rozhodování včetně profilování, článek 22 gdpr
Dotyčná osoba má právo na to, aby se na ni nevztahovalo rozhodnutí, které je založeno výlučně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, a které má právní účinky, které se jí týkají nebo ji podobně významně ovlivňují.
Závěrečná a přechodná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce provozovatele v den odeslání elektronické objednávky s výjimkou pokud je mezi oběma stranami vysloveně dohodnuto jinak.
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje všechna ustanovení „Všeobecných obchodních podmínek“ ve znění platném v den odeslání této objednávky.
Vztahy mezi oběma stranami, které nejsou upraveny těmito "Všeobecnými obchodními podmínkami" se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitelů, případně jinými zákony českého právního řádu.
Platné od 01. ledna 2025